İstanbul
Orta şiddetli yağmur
7°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,4679 %-0.04
36,6762 %0.23
3.511.629 %2.251
3.057,91 0,15
Ara
MUHALIF GAZETECILIK MAGAZİN Victoria’s Secret melekleri verilen 6 yıllık aradan sonra podyumları yeniden süslediler

Victoria’s Secret melekleri verilen 6 yıllık aradan sonra podyumları yeniden süslediler

Victoria’s Secret defilesi 6 yıllık bir aradan sonra geri döndü. Defilenin, ”tamamen kadınlardan oluşan bir müzik kadrosunun yer aldığı büyük bir prodüksiyondan” ve ”markanın yenilenmiş imajını yansıtan koleksiyonundan” oluştuğu belirtildi.

Ünlü K-Pop grubu Blackpink, etkinliği açılış performansıyla başlattı ve ünlü model Gigi Hadid, başka modellerle birlikte markanın imza parçası olan melek kanatlarını takarak podyumda yürüdü.

Defileye “Push 2 Start” ve “Water” parçalarıyla şarkıcı Tyla; ardından ”Believe” ve ”Strong Enough” şarkılarıyla Cher eşlik etti.

Ocak ayında 50 yaşına giren Kate Moss, kızı Lila’nın da modellik yaptığı Victoria’s Secret Moda Defilesi’nde sahneye çıkan ünlü isimler arasındaydı.

Son zamanlarda aldığı kilolar ve yüzündeki değişimler sebebiyle gündem olan Adriana Lima’nın 19 yıl sonra Victoria’s Secret podyumuna geri dönüşü büyük beğeni topladı.

Victoria’s Secret’ın çoğunlukla beyaz, zayıf modellerden oluşan markalaşma anlayışı, 2010’ların sonlarına doğru eleştirilmeye başlamıştı. Özellikle 2018’den sonra “cinsiyetçilik, yaşçılık ve her şekil ve bedendeki kadına hitap etmeyi reddetme” suçlamalarıyla karşı karşıya kalan markanın ünlü defilesi, izlenme sayısında da büyük bir düşüş yaşamıştı.

Yıllar sonra, 16 Ekim 2024 Salı günü Brooklyn Navy Yard Duggal Greenhouse’da gerçekleştirilen defilede, vücut tipleri, yaşları ve beden ölçüleri 10 yıl önce marka tarafından temsil edilmeyen modellerin de podyumda yürümesi, Victoria’s Secret’ın yeniden markalaşma yolundaki son hamlesi olarak yorumlandı.

Marka, son 4 yılı, kültürel ilgi düzeyini yeniden kazanmak ve genç tüketicileri geri çekmek için aşırı cinselleştirilmiş imajını dönüştürmekle geçirdi.

Şirketin eski bir yöneticisi, CNN’e verdiği demeçte, önemli zorluklarla karşı karşıya kalındığını söyleyerek yeniden markalaşma girişimlerini “Kadınların markadan soğumak yerine markayla daha rahat hissedebilecekleri bir dünya yaratmayı da başardık” sözleriyle açıkladı. 

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *