İstanbul
Hafif yağmur
8°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,9262 %0.02
37,4910 %0.16
96.736,60 %-1.1
3.312,17 0,23
Ara
Muhalif. DÜNYA Adidas'ın çıplak göğüslere yer verdiği reklamı, İngiltere'de yasaklandı

Adidas'ın çıplak göğüslere yer verdiği reklamı, İngiltere'de yasaklandı

Yeni kampanyasında çıplak kadınların göğüslerine yer veren Adidas reklamı İngiltere’de yasaklandı. Farklı bedenlerin farklı göğüslere sahip olduğunu gösteren reklamın bir kesim insanı rahatsız edebileceği öne sürüldü.

Okunma Süresi: 1 dk

İngiltere, dünyaca ünlü spor giyim markası Adidas’ın yeni reklamını yasakladı. İngiltere Reklam Standartları Kurumu, çıplak kadın göğüslerinin yer aldığı spor sutyeni reklamından birçok insanın rahatsız olabileceğini savundu.

MARKANIN AÇIKLAMASI
Adidas reklam görselini Twitter hesabından paylaştı. Açıklamada ise “Tüm şekil ve büyüklükteki kadın göğsünün desteklenmesi ve rahat ettirilmesi gerektiğine inanıyoruz. Bu nedenle yeni spor sütyeni koleksiyonumuzda 43 farklı model yer alıyor. Bu sayede herkes kendine uygun olanı bulabilecek” ifadeleri yer aldı.

RAHATSIZ EDİCİ BULUNDU
Adidas’ın yayınladığı reklam, görüntülerin ‘açık’ ve ‘rahatsız edici’ olduğu gerekçesiyle 24 şikayet aldı. Bazı Twitter kullanıcıları kadın vücudunun objeleştirildiğini savunarak markayı eleştirdi.

AMAÇLARI HERKESE HİTAP ETMEK
Marka, kadınların farklı meme büyüklüklerine ve göğüs genişliklerine sahip olduğunu ve bu nedenle herkese hitap edebilecek çeşitlikte modeller sunduklarını dile  getirdi.

ÇOCUKLAR GÖREBİLİR
Olayı incelemeye alan ASA, (Reklam Standartları Kurumu) kampanyanın kadınları nesneleştirmediğine veya cinsellik içermediğine karar verdi. Ancak bu paylaşımın çocuklar tarafından görünebileceğini ve bu nedenle belli bir hedef kitle için farklı bir yöntemle paylaşılabileceğini belirtti.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *