İstanbul
Kapalı
7°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
38,0358 %0.27
42,0216 %0.64
3.721,06 % 0,43
86.320,61 %4.022
Ara
Muhalif. HABERLER Decathlon, Apple Vision Pro’da son teknoloji ürünü bir deneyim sunmaya hazırlanıyor

Decathlon, Apple Vision Pro’da son teknoloji ürünü bir deneyim sunmaya hazırlanıyor

Decathlon, Apple Vision Pro’da son teknoloji ürünü bir deneyim sunmaya hazırlanıyor

Okunma Süresi: 2 dk

Dünyanın en büyük spor malzemeleri perakendecisi DECATHLON, Apple Vision Pro'ya yönelik yepyeni ve sürükleyici alışveriş uygulamasıyla müşterilerine son teknoloji ürünü bir deneyim sunmaya kararlı. Uygulama, 2 Şubat'ta Amerika Birleşik Devletleri'nde kullanıma sunulacak.

Özel ekiplerin aylar süren kurum içi geliştirme çalışmalarının ürünü olan DECATHLON uygulaması, müşterilerin şirketin en son yeniliklerini keşfetmelerini ve en sevdikleri spor ürünlerini satın almalarını sağlamak adına Apple Vision Pro için yeniden tasarlandı. Uygulama Amerika Birleşik Devletleri'nde, kullanıcıların outdoor maceralarına eşlik etmek üzere tasarlanmış outdoor ve bisiklet ürünlerinden oluşan bir seçki sunacak.

Apple Vision Pro, sınırsız tuvaliyle sunduğu görsel zenginliği, sorunsuz ve sürükleyici bir alışveriş deneyimine dönüştürüyor. DECATHLON müşterileri bu yeni uygulamayla, göz açıp kapayıncaya kadar yeni DECATHLON ürünlerini, kişisel ortamlarında 3 boyutlu olarak görüntüleyebiliyor. Böylelikle her ürünün hikayesini keşfederek seçmek ve ürünleri satın almak son derece kolay hale geliyor.

DECATHLON, ister ara sıra spor yapsın, ister profesyonel sporcu olsun, sporun büyüsüne kapılan tüm kullanıcılarının alışverişlerinde, her geçen gün daha sürükleyici bir müşteri deneyimine imza atıyor. Müşteriler, Apple Vision Pro gibi yeni platformlara yapılan yatırımlarla, Decathlon'u hem evde hem de mağaza ortamında birçok farklı açıdan deneyimleme fırsatı bulacak. Bu uygulama, DECATHLON müşterilerine vaat edilen yepyeni bir olasılıklar dünyasının ilk örneğini temsil ediyor.

DECATHLON CEO’su Barbara Martin Coppola, yaptığı açıklamada şunları söyledi: "Apple Vision Pro ile müşterilerimize benzersiz ve sürükleyici bir deneyim sunmaktan büyük bir heyecan duyuyoruz. Bu uygulama, dünyanın dört bir yanında görev alan ekip arkadaşlarımızın tasarım ve teknolojiye olan inanılmaz bağlılığının önemli bir örneği. Bu uygulamayla, modern spor dünyasında yeniliklere imza atma taahhüdümüzü de bir adım ileri taşımış oluyoruz. Kullanıcılarımızın spor deneyimine eşlik eden bu yenilikçi ve heyecan verici katkılar, gelecekteki olağanüstü gelişmelere de ışık tutacak."

2 Şubat'tan itibaren ABD'de kullanıma sunulacak olan uygulama zaman içinde güncellenmeye devam edecek.

 

DECATHLON HAKKINDA

DECATHLON, 70'ten fazla ülkede 1.700'ün üzerinde mağazası ve 105.000 ekip arkadaşıyla dünyanın en büyük spor malzemeleri perakendecisidir. DECATHLON, entegre iş modeliyle, dünyanın dört bir yanındaki insanların sporun büyüsüne kapılmaları için tasarlanmış yenilikçi spor ürünlerinin üretimi konusunda uzmanlaşmıştır.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *