İstanbul
Açık
11°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,9362 %-0.13
37,3419 %0.69
99.042,23 %-0.37
3.285,70 0,85
Ara
Muhalif. HABERLER Kargo sektörü dağıtımda bu yıl 8 milyara yakın paket hedefledi

Kargo sektörü dağıtımda bu yıl 8 milyara yakın paket hedefledi

Kargo sektörü dağıtımda bu yıl 8 milyara yakın paket hedefledi

Okunma Süresi: 2 dk

Kargo sektörü, 2022 yılında e-ticaretten kaynaklı 4 milyar 787 milyon siparişi tüketicilerle buluşturdu. Sektör, 2023 yılında 7 milyar 660 milyon e-alışveriş paketini dağıtmayı hedefliyor.

İSTANBUL (İGFA) - Türkiye Kargo, Kurye ve Lojistik İşletmecileri Derneği (KARİD), e-ticaret sektörüyle büyüme ivmesi katlanan kargo sektörünün 2022 yılı rakamlarını, 2023 beklentilerini ve bu yıl ikincisini düzenleyecekleri Kargo, Kurye, Lojistik Zirvesi ve Fuarı (Post & Parcel II. Summit & I. Expo - PPSE) hakkındaki önemli bilgileri açıkladı.

2022’DE E-ALIŞVERİŞ PAKETLERİNİN SAYISI YÜZDE 43 ARTTI

E-ticaret hacimlerinde yaşanan hızlı artışa gelecek yılların teknoloji ve inovasyon yatırımlarını öne çekerek cevap verdiklerini açıklayan Türkiye Kargo, Kurye ve Lojistik İşletmecileri Derneği Başkanı Fatih Önyol, “2022 yılında e-ticaretten kaynaklı sipariş adetlerimizde yüzde 43’lük bir artış yaşandı. Sektör temsilcilerimiz 4 milyar 787 milyon siparişi tüketicilere güvenle ve hızla teslim etti. E-ticarette 2023 yılında yüzde 60’lık hacim artışı beklentisi bulunuyor, biz de kargo sektörü olarak 7 milyar 660 milyon e-alışveriş paketini dağıtmayı hedefliyoruz. Hızlı teslimatın giderek önem kazandığı kargo, kurye ve lojistik sektörü olarak otonom teknoloji yatırımlarımızı hızlandırdık. İnsan kaynağımıza da yatırım yapmaya devam ediyoruz. Kargo, kurye ve lojistik sektörü olarak tedarikçilerimizle birlikte ülke genelinde 1 milyon kişilik istihdam gücümüzü teknolojinin gücüyle birleştirerek tüketicilerin ihtiyaçlarına hızlı cevap vermeye hazırız” diye konuştu.

KARGO, KURYE, LOJİSTİK ZİRVESİ VE FUARI’NDA SEKTÖRÜN HEDEFLERİ MERCEK ALTINA ALINACAK

E-ticaretin genel ticarete oranının 2022 yılında yüzde 18,6 olduğuna dikkat çeken Fatih Önyol, e-ticarette büyük oyuncuların yanı sıra KOBİ’lerin de yatırımlarının hızlandığını ve pazar payının daha da artmasının beklendiğini söyledi.

Yeni oyuncuların sektöre girişiyle beklentilerin de yeniden şekillendiğini ifade eden Önyol, bu gelişmelere sektörümüzün nasıl uyum sağlaması gerektiğini 2. Kargo, Kurye, Lojistik Zirvesi ve Fuarı - PPSE’de tartışacağız. PPSE’nin sektörün hedeflerinin tartışıldığı ve sektör temsilcilerinin en son gelişmeler ve teknolojilerden haberdar olduğu bir platform olduğunu belirten Önyol, fuar alanının da ticari iş birlikleri için önemli fırsatlar sunduğunu aktardı. Önyol, bu yıl PPSE’de sektörün kısa ve orta vadedeki hedeflerine ulaşmak için ortak akılla neler yapabileceklerini de masaya yatıracaklarını açıkladı.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *