İstanbul
Hafif yağmur
11°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,6663 %0.04
37,2246 %0.12
102.876,02 %-2.875
3.157,59 -0,06
Ara
Muhalif. HABERLER Narlıdere belediyesi, komşu iletişim merkezi (kim) ile vatandaşlara artık daha yakın

Narlıdere belediyesi, komşu iletişim merkezi (kim) ile vatandaşlara artık daha yakın

Narlıdere belediyesi, komşu iletişim merkezi (kim) ile vatandaşlara artık daha yakın

Okunma Süresi: 2 dk

Narlıdere Belediyesi, vatandaşlardan gelen istek, öneri ve şikâyetlerin daha kısa sürede çözülmesi için Komşu İletişim Merkezi’ni (KİM) hayata geçirdi. Başkan Erman Uzun, “Narlıdere KİM ile vatandaş memnuniyetini daha yukarılara çıkaracağız” diye konuştu

Narlıdere Belediyesi, hizmet kalitesini artırmak ve vatandaşların taleplerine daha hızlı çözüm üretmek amacıyla Komşu İletişim Merkezi’ni (KİM) hayata geçirdi. Belediye ile iletişime geçmek isteyen vatandaşlar artık Komşu İletişim Merkezi’ne şahsen başvuru (halk masası), sosyal medya (narliderekim), whatsapp ve çağrı merkezi (0553 0 376 000) ile web sitesi üzerinden kolaylıkla ulaşabiliyor. Belediye ve vatandaşlar arasında köprü görevi gören Komşu İletişim Merkezi’ne halktan gelen talepler için önce kayıt açılıyor, ardından ise sistem üzerinden ilgili birimlere yönlendiriliyor. İşin sınıfına göre belirli bir çözüm süresi belirleniyor ve söz konusu talebin takibi sağlanıyor. Böylece istek, şikâyet, görüş ve önerilerin takibi ve kısa sürede çözümü gerçekleştiriliyor. Büyükşehir Belediyesi ile entegrasyon halinde olan sistem, her mahalle ve sokak için raporlama hizmeti de sunuyor.   

ÇÖZÜM SÜRESİ KISALACAK

Narlıdere Komşu İletişim Merkezi (KİM) ile vatandaşlarla doğrudan ve hızlı hizmet götürdüklerini belirten Narlıdere Belediye Başkanı Erman Uzun, “Komşu İletişim Hattı ile vatandaşlarımıza artık daha yakınız. Narlıdere KİM ile komşularımızın istek, şikâyet ve taleplerine daha kısa sürede çözüm üretecek, vatandaş memnuniyetini daha yukarılara çıkaracağız. Tüm mesai arkadaşlarımızla birlikte, samimiyet ve hoşgörülü ile vatandaşlarımıza olan hizmet sorumluluğumuzu yerine getireceğiz. Hizmetlerimizin kalitesindeki verimliliği ve etkinliği artırarak komşularımıza Narlıdere’de yaşamanın huzur ve mutluluğunu daha çok hissettirmek istiyoruz” diye konuştu.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *