İstanbul
Hafif yağmur
6°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,9998 %0.28
37,4052 %0
97.304,35 %-0.112
3.319,52 0,71
Ara
Muhalif. HABERLER Torku ’güven duyulan marka’ seçildi

Torku ’güven duyulan marka’ seçildi

Torku ’güven duyulan marka’ seçildi

Okunma Süresi: 2 dk

Marketing Türkiye Dergisi adına kamuoyu araştırması yapan Kuantum Araştırma’nın Ocak-Şubat 2023 tarihleri arasında gerçekleştirdiği“NewPrometer+Sustainability” araştırmasında, Torku,Gıda kategorisinde ilk sırada yer aldı.

KONYA (İGFA) - Kuantum araştırma, Türkiye’nin en çok tavsiye edilen markalarını 10 farklı sektör için, “Müşteri memnuniyeti”, “NPS”, “Güven”, “Gelecekte Kullanma Endeksi” ve “Sürdürülebilirlik” alt başlıklarında belirledi.

Markaların, müşteri memnuniyeti, güven ve gelecekte tercih edilme konularında 5’li likert soru tipiyle değerlendirmesi yapıldı.

Otomotiv, Gıda, Kozmetik&Kişisel Bakım, Hazır Giyim, Küçük Ev Aletleri, Finans, Perakende, Beyaz Eşya, Teknoloji ve Akaryakıt sektörlerindeki analiz sonuçlarına göre Gıdada Torku, yüzde 90.4 gibi yüksek bir oran ile “Güven” duyulan marka olurken, 84,8’lik genel ortalama ile “en çok tavsiye edilen” marka oldu.

Araştırmanın Gıda sektöründeki sonuç raporunda, güven duyulan ve gelecekte tercih etme kategorilerinde yüzde 90,4 ile birinci ve sürdürülebilirlik alt başlığındada yüzde 90,2 ile ilk sırada yer alan Torku, sektör ortalamasında da 84,8 ile Gıda kategorisinde ilk sırayı aldı. Araştırmanın tüm sektörlerdekisonuçları Marketing Türkiye’nin Mayıs 2023 sayısında yayınlandı.

Torku olarak, sağlıklı, doğal ve güvenilir gıda ürünleri ile tüketiciler tarafından bir kez daha tercih edilen ve güvenilen markalar sıralamasında ilk sıralarda yer aldıklarını vurgulayan PANKOBİRLİK Genel Başkanı ve Konya Pancar Ekicileri Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Erkoyuncu, “Kuruluş misyon ve vizyonuna uygun olarak hizmetimizi sürdürüyoruz. Daha önce de birçok araştırmada ilk sıralarda yer aldık. Ürünlerimizde Mısır şurubu, nişasta bazlı şekerler, kimyasal boyalar, zararlı hayvansal yağlar kullanmadan ve hijyen kurallarından taviz vermeden tüketiciye sağlıklı ürünler sunmaya devam ediyoruz. Yine hayvansal yağ kullanmadan jelibon üretebilen tesislere sahibiz.Kalite testlerinden de başarıyla geçtik. TSE, 3 ayrı tesisimizi en ince ayrıntısına kadar inceledi ve “Sürdürülebilir Güvenli Üretim Belgesini” verdi. Bu Türkiye’de bir ilk oldu.Bu tesislerimizde kaliteden taviz vermeden üretme sorumluluğunu üzerimizde taşıyoruz. Ürünlerimizin güvenle tüketilmesinden dolayı bir kez daha gurur duyduk” diye konuştu.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *