İstanbul
Kapalı
10°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,6553 %0.09
37,1899 %0.09
103.825,11 %-1.988
3.161,15 0,64
Ara
Muhalif. HABERLER Yenişehir’de iyilik masası kuruldu

Yenişehir’de iyilik masası kuruldu

Yenişehir’de iyilik masası kuruldu

Okunma Süresi: 2 dk

Yenişehir Belediyesi, halkın sorunlarına anında yanıt verebilmek, şikayetlerini direkt olarak dinleyerek, giderebilmek adına İyilik Masası’nı kurdu.

BURSA (İGFA) - Yenişehir Belediyesi, şikayetlerin direkt olarak belediyeye aktarılabilmesi, vatandaşların ihtiyacını hızlı bir şekilde çözebilmek adına İyilik Masası birimini kurdu. Vatandaşların ihtiyaçlarına, şikayet ve önerilerine hızlı bir şekilde cevap verebilecek olan İyilik Masası’nda toplanan talepler, anında ilgili birimlere iletilerek çözüm bulunacak. https://iyilikmasasi.bursa-yenisehir.bel.tr/ adresinden kayıt oluşturan vatandaşlar, şikayet ettiği konunun hangi aşamada olduğunu da anbean takip edebilecek. Ayrıca 0549 773 16 16 numaralı WhatsApp İhbar Hattı’na iletilen şikayetler de buradan takip edilerek hangi aşamada olduğu konusunda bilgi sahibi olunabilecek. Öte yandan daha önce oluşturulan şikayetler ve sonuçlandırılma durumu da İyilik Masası’na kayıt olan vatandaşlar tarafından görülebilecek.

DAHA İYİ VE KESİNTİSİZ HİZMET

İyilik Masası biriminin kurulması hakkında açıklama yapan Yenişehir Belediye Başkanı Ercan Özel, “Vatandaşlarımızın ihtiyaçlarına, şikayetlerine ve önerilerine hızlı bir şekilde cevap verebilmek adına bu uygulamayı hayata geçiriyoruz. WhatsApp İhbar Hattı’na iletilen şikayetler anında çözüme ulaşarak vatandaşlarımıza bilgi veriliyordu. Şimdi yapılan ve tamamlanan çalışmalar vatandaşlarımızın telefonlarına direkt olarak iletilecek. Aynı zamanda vatandaşlarımızın bize ilettiği konularda hangi aşamalarda olduğunu da direkt olarak görebilecek. Amacımız, daha iyi bir hizmeti kesintisiz bir şekilde Yenişehir halkına sunmak” dedi.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *