İstanbul
Parçalı az bulutlu
10°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,7658 %0.04
37,3895 %-0.39
102.575,56 %-0.5
3.153,57 0,09
Ara
Muhalif. KENT HABERLERİ Sakarya’da 12 ayda 25 bin 800 çağrı cevap buldu

Sakarya’da 12 ayda 25 bin 800 çağrı cevap buldu

Sakarya’da 12 ayda 25 bin 800 çağrı cevap buldu

Okunma Süresi: 1 dk

Sakarya Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Yönetim Merkezi ekipleri 2022 yılında Sakaryalıların Alo153-1 hattından yaptığı 25 bin 800 çağrıya anında cevap vererek çözüm için harekete geçti.

SAKARYA (İGFA) - Sakarya Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanlığı bünyesinde faaliyet gösteren ‘Ulaşım Yönetim Merkezi Alo153-1’ 2022 yılında vatandaşların dilek, talep ve şikâyetlerine cevap vererek işlem kaydı yaptı.

Ulaşım Yönetim Merkezi’nde belediye otobüslerinin anlık ve geçmiş görüntülerinin izlenmesi, hız, güzergâh ihlalleri ve yolcu yoğunluklarının tespit edilmesinin yanı sıra özel halk otobüsleri, taksi dolmuş, ticari taksi, minibüs ve servis araçlarıyla ilgili işlemler yapıldı.

Büyükşehir tarafından açıklanan rapora göre 1 yılda toplamda 25 bin 800 çağrıya cevap verildi. Bu telefon görüşmelerinde vatandaşın ilettiği talepler üzerinde durulurken, şikâyetlerin de kaydı alındı. Bu merkez bir milyon Sakaryalının kesintisiz ve sorunsuz hizmet alabilmesi için hatalara müdahale ederek mevcut sistemin iyileştirilmesini sağladı.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *