İstanbul
Açık
11°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,9382 %-0.12
37,3505 %0.71
100.252,73 %0.244
3.284,89 0,82
Ara
Muhalif. YAŞAM BOCCHI üst üste beşinci kez ihracat şampiyonu

BOCCHI üst üste beşinci kez ihracat şampiyonu

BOCCHI üst üste beşinci kez ihracat şampiyonu

Okunma Süresi: 3 dk

Beş kıtada 73 ülkeye ihracat gerçekleştiren seramik sağlık gereçleri sektörünün lider markası Bocchi, “2021 İhracatın Şampiyonları” sıralamasında bir kez daha kendi kategorisinde dünya ölçeğinde ikinci, ABD ölçeğinde birinci sırada yer aldı. 

Bocchi, 2021 yılında gerçekleştirdiği ihracatla Çimento, Cam, Seramik ve Toprak Ürünleri İhracatçıları Birliği (ÇCSİB) verilerine göre seramik sağlık gereçleri kategorisinde 2021 yılında da sektör ikincisi oldu.  Birliğin, 2021 yılı fiili ihracatı, dolar ve kilogram bazındaki değeri ve bir önceki yıla göre dolar bazında oransal değer artışını esas alarak yaptığı değerlendirmeye göre, “İhracatın Şampiyonları” sıralamasında bu yıl beşinci kez ikinci sırada bulunan Bocchi, yıllık üretiminin yüzde 87’sini ihraç ediyor. Bocchi ödülünü 20 Aralık 2022’de İstanbul’da düzenlenen ödül töreni ile aldı.

Türkiye İhracatçılar Meclisi verilerine göre Bocchi, 2017’den bu yana seramik sağlık gereçleri kategorisinde ABD’ye ihracatta birinciliği, toplam ihracatta ise ikinciliği elinde bulundurmaya devam ediyor. Bocchi Genel Müdürü Serkan Ak, “Bugün beş kıtada 73 farklı ülkeye ihracat yapıyoruz. Üretimdeki gücümüz, tasarım, renk ve inovasyon konularındaki deneyim ve titizliğimiz, uluslararası alanda tüketicinin tercihlerine en iyi yanıt veren seramik sağlık gereçleri markalarından biri olmamızı sağlıyor” dedi.

Bocchi’nin orta ve üst segmente yönelik üretim yapan bir marka olduğunu hatırlatan Serkan Ak şunları söyledi: “Gelirimizin tüm ürün gruplarında yüzde 77’sini, seramik sağlık gereçleri özelinde yüzde 85’ini yurt dışından elde ediyor, ülkemize önemli ölçüde döviz girdisi sağlıyoruz. Seramik eviyelerimiz ile Kuzey Amerika’da yüzde 10 pazar payına sahibiz. Tasarım ve teknolojiyi erişilebilir fiyatlarla tüketiciye sunan akıllı lüks adını verdiğimiz, katma değerli ürünlerin satış portföyündeki payını daha da artırmaya çalışıyoruz.”

Bocchi’nin Ross Lovegrove imzasını taşıyan New Age ve Strata ile Claudia Danelon ve Federico Meroni tarafından tasarlanan Etna ve Fenice koleksiyonları dünyanın dört bir yanında büyük ilgi görüyor. Avrupa’da yaşlılar ve bedensel engelliler için banyo ürünleri sunan ilk marka olan Bocchi’nin uluslararası standartlara uygun tasarladığı Care & Comfort koleksiyonu ise Türkiye’de ve dünyada tüketiciler tarafından tercih ediliyor. Mutfakta doğallık, sağlık ve hijyene öncelik veren Bocchi, %100 doğal ve organik seramikten ürettiği, Super Smooth yüzeye sahip, diğer seramiklere göre 19 kat daha pürüzsüz yapısıyla kir ve bakterilerin tutunmasını önleyen, temizliği kolaylaştıran Clean Plus+ teknolojisine sahip eviyeleriyle de aranan markalardan biri olma özelliğini taşıyor.

 

Kaynak: (BYZHA) - Beyaz Haber Ajansı

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *