İstanbul
Hafif yağmur
8°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,9122 %0
37,3986 %-0.01
97.177,84 %-0.99
3.304,04 -0,02
Ara
Muhalif. YAŞAM Çağrı merkezleri arı gibi çalışıyor

Çağrı merkezleri arı gibi çalışıyor

Çağrı merkezleri arı gibi çalışıyor

Okunma Süresi: 2 dk

Samsun Büyükşehir Belediyesi Çözüm Merkezi 2022 yılında 400 bin çağrı cevapladı, yapılan ankette yüzde 87 memnuniyet oranına ulaştı.

SAMSUN (İGFA) - Samsun Büyükşehir Belediyesi daha ulaşılabilir olma hedefiyle çıktığı yolda Çözüm Merkezi ile 7/24 vatandaşlara hizmet sunuyor. Belediyeye ulaşmak isteyen vatandaşlar, kısa sürede Çözüm Merkezi’nin güler yüzlü personeliyle iletişime geçebiliyor. Vatandaşların tüm sorun, talep ve önerileri bu merkezde toplanıyor. Yapılan başvurular anında değerlendirilip geri dönüşler sağlanıyor. Kurulduğu günden bu yana çok sayıda hizmet sunan Çözüm Merkezi, 2022 yılında da iletişim performansıyla başarılı bir grafik çizdi. Yıl boyunca 400 bin çağrıyı cevapladı, 245 bin bireysel başvuru aldı. Daha kaliteli hizmet sunabilmek için zaman zaman memnuniyet anketi de yapan Çözüm Merkezi bu yıl 45 bin arama yaparak gerçekleştirdiği anketten yüzde 87 memnuniyet oranına ulaştı.

7/24 hizmet anlayışıyla çalıştıklarını söyleyen Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Demir, “Ulaşılabilir olmak ve sorunlara hızlı müdahale etme noktasında her zaman hassas bir yaklaşım sergiledik. Çözüm Merkezimizde işte bu anlayışın bir ürünü. Bu merkez ile birlikte kapı kapı, masa masa dolaşmalar, ‘Bugün git yarın gel’ler tarihe karıştı. Vatandaşın zaman kaybetmesini önleyen, güvenilir ve kolay ulaşılabilir bir yönetim anlayışı ile çalışıyoruz” diyerek, “Bana ulaşsın ya da ulaşmasın, birimlere ulaşan her soruna anında müdahale eden bir çalışma prensibimiz var. Vatandaşımızın huzuru ve mutluluğu bizim için her şeyden daha önemli” ifadelerini kullandı.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *