İstanbul
Açık
11°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,9543 %-0.07
37,1955 %0.31
99.350,72 %4.803
3.264,81 0,21
Ara
Muhalif. YAŞAM Kayseri Büyükşehir’den iletişim eğitimi

Kayseri Büyükşehir’den iletişim eğitimi

Kayseri Büyükşehir’den iletişim eğitimi

Okunma Süresi: 2 dk

Kayseri Büyükşehir Belediyesi, vatandaşa daha verimli, daha etkili iletişim için personeline yönelik hizmet içi eğitimlerine devam ediyor.

Mehmet UZEL (KAYSERİ İGFA) Vatandaşlardan gelen talep, öneri ve şikâyetler titizlikle inceleyerek sonuçlayan Kayseri Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı bünyesinde bulunan Alo 153 İletişim Merkezi, personele de hizmet içi eğitimlerini aralıksız sürdürüyor.

Büyükşehir Belediyesi tarafından, vatandaşa daha verimli, daha etkili iletişim için personeline yönelik hizmet içi eğitimlerine devam ederken, bu eğitimlerde etkili iletişimde dikkat edilmesi gereken hususlar ve iletişim becerileri hakkında bilgiler veriliyor. 

Eğitmen Ayşe Algün tarafından, personele yönelik, İş Hayatında İletişim ve Beden Dili, Öfke Kontrolü ve Stres Yönetimi, Telefon ile İletişim ile Etkili Konuşma ve Diksiyon konularında kapsamlı ‘Çağrı Yönlendirici ve Çağrı Karşılayıcı Eğitimi’ verildi.

Bu eğitimlerin yanı sıra personele ayrıca, Kart38, KAYBİS, Coğrafi Bilgi Sistemleri, zabıta, bilgi işlem ve beyaz masa birimleri hakkında detaylı bilgiler verildi. 

Bu kapsamda, Büyükşehir Belediyesi Daire Başkanlıklarının tamamının görev sorumluluk ve yetki alanları, ilçe belediyelerinin görev sorumlulukları ve yetki alanlarında, Flexcty programı, Kayport kullanımı ve kurumsal hafıza kullanımı, elektronik ödeme sistemleri, KBB Trafik, kaktüs, Kayseri ulaşım, N kolay uygulamaları, Çağrı karşılama, konuşma scripti hakkında bilgi verildi.

Ayrıca, personele Ulaşım A.Ş. amirleri ve saha personelleri ile birlikte saha eğitimi de verilirken, Avukat Mehmet Aydın tarafından da Kişisel Verileri Koruma Kanunu hakkında bilgi verildi. 

Büyükşehir Belediyesi, bir yandan ürettiği proje ve yaptığı hizmetlerle vatandaşa konforlu bir şehir sunarken, diğer taraftan da iletişim ve erişilebilirliğin önemli olduğu günümüzde Alo 153 İletişim Merkezi ile 7 gün 24 saat vatandaşın yanında yer alıyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *