İstanbul
Hafif yağmur
6°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,9808 %0.25
37,4473 %0.12
97.352,00 %-1.249
3.318,26 0,67
Ara
Muhalif. YAŞAM Şeffaf Oda 1 yaşında

Şeffaf Oda 1 yaşında

Şeffaf Oda 1 yaşında

Okunma Süresi: 3 dk

Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın tarafından Türkiye’de ilk olarak 2022 yılı başında başlatılan “Şeffaf Oda’da Başkanla Baş Başa” uygulaması, 1 yılı geride bıraktı. Uygulamayla ilgili değerlendirmelerde bulunan Başkan Yalçın, “Vatandaşlarımızı hem dinliyor hem de proje önerilerini alarak şehri birlikte yönetiyoruz” derken, uygulamanın Türkiye’de diğer belediyelere de örnek olmasından gurur duyduklarını söyledi. “ŞEHRİN BAŞVURU NOKTASI GİBİ” Başkan Yalçın, Kayseri’nin en büyük, Türkiye’nin 7. büyük mahallesi Mevlana’da Şeffaf Oda’yı hayata geçirdiklerini anımsatarak, “Talas Mevlana Mahallesindeyiz. Burası 85 bin nüfusuyla Türkiye’nin en yoğun yedinci, Kayseri’nin de birinci mahallesi. Vatandaşla görüşmek adına Şeffaf Oda uygulamamızı gerçekleştirmemizin üzerinden tam bir yıl geçti. Her hafta çarşamba günleri gerçekleşen uygulamamızda günde ortalama 60’dan fazla kişi ve grupla bir araya geldik. Sohbet edip onların temennilerini ve önerilerini aldık. İş ve tayin dışında her konuda yardımcı olmaya çalıştık. Bu talepler sadece Talas Belediyesi ile ilgili olanlar değil, ulaşım, elektrik, su, kanalizasyon ve doğalgaz kurumlarını da kapsıyor. Geçerken selam verenler oldu. Ekmek alıp ikram edenler oldu. Kek ve pasta getirenler oldu. Bu uygulamayla vatandaşlarımıza farklı dokunmanın gururunu ve mutluluğunu yaşıyoruz. İnsanlar mutlu olunca biz de mutlu oluyoruz.” dedi. “TÜRKİYE’YE ÖRNEK OLDU” Başkan Yalçın, uygulamanın Türkiye’ye örnek olduğunu belirterek, “Bu uygulamamızla çeşitli platformlarda ödüle layık proje olduk. Türkiye’de ilk oldu. Her çarşamba sabah saat 9.00’da dükkan açar gibi buraya gelip oturuyorum ve akşama kadar vatandaşlarımızı dinliyoruz. Belediyeciliğin en önemli boyutu insan ilişkileridir. Artık kimse belediye başkanıyla görüşemiyorum ya da randevu almak istiyorum ulaşamıyorum demiyor. Hem vatandaşlarımıza hem de çalışanlarımıza teşekkür ederim.” diye konuştu. Uygulamadan memnun olan vatandaşlar da “Hem başkandan, hem bu uygulamadan, hem de işlerin anında çözülmesinden çok memnunuz. Allah razı olsun” diyerek teşekkür etti.

Mehmet UZEL (İGFA)  sr2Başkan Yalçın, Kayseri’nin en büyük, Türkiye’nin 7. büyük mahallesi Mevlana’da Şeffaf Oda’yı hayata geçirdiklerini anımsatarak, “Talas Mevlana Mahallesindeyiz. Burası 85 bin nüfusuyla Türkiye’nin en yoğun yedinci, Kayseri’nin de birinci mahallesi. Vatandaşla görüşmek adına Şeffaf Oda uygulamamızı gerçekleştirmemizin üzerinden tam bir yıl geçti. Her hafta çarşamba günleri gerçekleşen uygulamamızda günde ortalama 60’dan fazla kişi ve grupla bir araya geldik. Sohbet edip onların temennilerini ve önerilerini aldık. İş ve tayin dışında her konuda yardımcı olmaya çalıştık. Bu talepler sadece Talas Belediyesi ile ilgili olanlar değil, ulaşım, elektrik, su, kanalizasyon ve doğalgaz kurumlarını da kapsıyor. Geçerken selam verenler oldu. Ekmek alıp ikram edenler oldu. Kek ve pasta getirenler oldu. Bu uygulamayla vatandaşlarımıza farklı dokunmanın gururunu ve mutluluğunu yaşıyoruz. İnsanlar mutlu olunca biz de mutlu oluyoruz.” dedi.

“TÜRKİYE’YE ÖRNEK OLDU”

Başkan Yalçın, uygulamanın Türkiye’ye örnek olduğunu belirterek, “Bu uygulamamızla çeşitli platformlarda ödüle layık proje olduk. Türkiye’de ilk oldu. Her çarşamba sabah saat 9.00’da dükkan açar gibi buraya gelip oturuyorum ve akşama kadar vatandaşlarımızı dinliyoruz. Belediyeciliğin en önemli boyutu insan ilişkileridir. Artık kimse belediye başkanıyla görüşemiyorum ya da randevu almak istiyorum ulaşamıyorum demiyor. Hem vatandaşlarımıza hem de çalışanlarımıza teşekkür ederim.” diye konuştu.

Uygulamadan memnun olan vatandaşlar da “Hem başkandan, hem bu uygulamadan, hem de işlerin anında çözülmesinden çok memnunuz. Allah razı olsun” diyerek teşekkür etti.  

YanıtlaYönlendir

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *