İstanbul
Hafif yağmur
8°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
35,9019 %-0.09
37,4329 %0.2
97.764,02 %-2.018
3.312,66 0,80
Ara
Muhalif. YAŞAM Vodafone, Beşiktaş Kadın Futbol Takımı Sponsorluğunu Bir Yıl Daha Uzattı

Vodafone, Beşiktaş Kadın Futbol Takımı Sponsorluğunu Bir Yıl Daha Uzattı

Vodafone, Beşiktaş Kadın Futbol Takımı Sponsorluğunu Bir Yıl Daha Uzattı

Okunma Süresi: 3 dk

Futbolda “Ben Varım” diyen kadınları destekleyen Vodafone Türkiye, Beşiktaş Vodafone Kadın Futbol Takımı göğüs ve isim sponsorluğunu bir yıl daha uzattı. Geçen yıla göre desteğini iki katına çıkaran Vodafone, sponsorluk kapsamında 200’ü aşkın kız çocuğunun futbol eğitimine de katkıda bulundu.

Kadın futbolunu desteklemeyi sürdüren Vodafone Türkiye, Beşiktaş Vodafone Kadın Futbol Takımı göğüs ve isim sponsorluğunu bir yıl daha uzatma kararı aldı. Buna göre, Beşiktaş’ın kadın futbolcuları 2022-23 sezonunda da Vodafone’un ismini ve logosunu taşıyarak sahalara çıkmaya devam edecek. Vodafone, geçen yıla göre desteğini iki katına çıkardı. 

Beşiktaş JK Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Nur Çebi, şunları söyledi: 

“Beşiktaş olarak, ülkemizde olimpiyatlara kadın sporcu gönderen ilk kulüp olduk. 2020-2021 futbol sezonunda hem kadınlarda hem erkeklerde şampiyon olarak yine bir ilki başardık. Türkiye’de kadın futbolunun gelişmesine de sponsorumuz Vodafone ile beraber en büyük katkıyı verdiğimizi söylemek yanlış olmaz. Kadın futbolunda Vodafone ile birlikteliğimizin 11. yılına girdik. Kendileri aynı zamanda geliştirilen projelerle geleceğin sporcularının ortaya çıkmasını da sağlıyorlar. Kulüpler ve sponsorlar arasındaki işbirliklerinin en güzel örneklerinden biri olarak, geçen yıl 16 farklı ilden 200’ü aşkın kız çocuğunun futbol eğitimine katkıda bulunuldu. Toplumsal cinsiyet eşitliğini sağlamak adına gösterdikleri çaba ve kulübümüze olan desteklerinden dolayı kendilerine çok teşekkür ediyorum. İsim ve göğüs sponsorluğu anlaşmamızın 1 yıl daha uzatılmasından dolayı duyduğum mutluluğu ifade ederken, bu işbirliğinin uzun yıllar daha kadın futboluna katkı sağlayacak şekilde devam etmesini temenni ediyorum.”

Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy ise şöyle konuştu: 

“Vodafone olarak, toplumun genelinde erkeklere biçilmiş rol tanımlarında kadınların da yerinin olduğuna ve bunun cesaretle ön plana çıkarılması gerektiğine yürekten inanıyoruz. Bu inançla, Beşiktaş Vodafone Kadın Futbol Takımı’na 11 yıldır destek vermekten gurur duyuyoruz. 2022-23 sezonunda Beşiktaş Vodafone Kadın Futbol Takımı isim ve göğüs sponsorluğumuzu bir yıl daha uzatma kararı aldık. Ayrıca, spor okullarında futbol eğitimi alan kız çocuklarına destek oluyoruz. Geçen sezon hayata geçirdiğimiz projeyle, futbolda gelişmek ve profesyonel olmak isteyen kız çocuklarının kendilerine yakıştırdıkları her alanda ben varım demelerini teşvik etmeyi hedefliyoruz. Değerli işbirliklerinden dolayı Sayın Başkan nezdinde tüm Beşiktaş camiasına teşekkür ediyoruz. Toplumsal cinsiyet eşitliğini savunan bir şirket olarak, kadın futbolunu desteklemeye devam edeceğiz.”

Forma satışıyla 200’ü aşkın kız çocuğuna destek

Vodafone, geçen sezon Beşiktaş Vodafone Kadın Futbol Takımı sponsorluğunun 10’uncu yılı için özel olarak tasarlanıp üretilen formaların satışından elde edilen yaklaşık 570 bin TL’lik gelirle 16 ilden 200’ü aşkın kız çocuğunun futbol eğitimine katkıda bulundu. Destek verilen çocuklardan 18’i, Beşiktaş’ın lisanslı futbolcusu olarak Kadın Futbol Altyapı’da oynamaya hak kazandı. Yaşları 12-16 arasında değişen bu çocuklardan 2’si U15 uluslararası turnuvada milli maça çıkarken, 5’i U15 milli takım kampına çağrıldı, 4’ü ise U17 milli takım kampına davet edildi.

Cinsiyetçi algıyla mücadele

Vodafone Grubu’nun dünya genelinde başlattığı “Ben Varım” hareketiyle, genellikle erkeklerle özdeşleştirilen alanlarda kadınların da var olduğunun gösterilmesi ve cinsiyetçi algının kırılması hedefleniyor. Toplumda yerleşik olan ve spora da yansıyan cinsiyetçi yapının değişmesini hedefleyen Vodafone, kadınların kendilerine yakıştırdıkları her alanda “Ben Varım” demelerini teşvik ediyor.

 

Kaynak: (BYZHA) - Beyaz Haber Ajansı

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *